3اىىىىىىىىىىىىىفند
بازم یه تولد دیگگگگگگگگگگگگه داریم.....
آقای علی آقا
تولدتون مبارک باشه...صد سال به این تولدها.....
بدو شمعهاتو فوت کن که صد سال زنده باشی.....
تولدتون مبارک
+ نوشته شده در یکشنبه یکم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 6:59 PM توسط عبدالجبار محمدی
|
سلام...