بازم یه تولد دیگگگگگگگگگگگگه داریم.....


                                         

 

        آقای علی آقا

                   

                   تولدتون مبارک باشه...صد سال به این تولدها.....


                      

                                                                                     

            بدو شمعهاتو فوت کن که صد سال زنده باشی.....

                           

         

       تولدتون مبارک