بدون شرح......
دم در یه لباس فروشی نوشته بود......

چه بسيار انسان ها ديدم تنشان لباس نبود
و چه بسيار لباس ها ديدم که انساني درونش نبود…
دکتر علی شریعتی
+ نوشته شده در جمعه بیست و یکم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 3:54 PM توسط عبدالجبار محمدی
|

چه بسيار انسان ها ديدم تنشان لباس نبود
و چه بسيار لباس ها ديدم که انساني درونش نبود…
دکتر علی شریعتی
سلام...