دم در یه لباس فروشی نوشته بود......
 

دکتر علی شریعتی

 

چه بسيار انسان ها ديدم تنشان لباس نبود

و چه بسيار لباس ها ديدم که انساني درونش نبود…

دکتر علی شریعتی